Pakty:
Każdy pakt nie zależnie od zwierzaka można osiągnąć dopiero na poziomie jounina drugi pakt z innym zwierzakiem można osiągnąć dopiero na poziomie S.Sage zwierzak morze potęgować wasze techniki lub dawać wam chakre oto spis zwierzaków:
Żaby:
Węże:
Ślimaki:
Psy:
Salamandry:
Małpy:
Niedźwiedzie:
Nietoperze:
Ptaki:
Osy:
Żółwie:
Pantery:
Ryby:
SenJutsu
Senjutsu to potężna moc pozwalająca na rozwinięcie atrybutów shinobi do granic możliwości . Poprzez wchłanianie do organizmu chakry z otaczającej natury i mieszanie jej z własną shinobi może wykonywać tak zwane techniki „sage”. Pod każdym względem znacznie przerastają one techniki jakie może wykonać normalny shinobi. Jednak by móc nauczyć się używać technik opartych na senjutsu potrzeba najpierw mieć podpisany pakt ze zwierzętami. Nowe właściwości otrzymane wraz z treningiem senjutsu zależne są od zwierząt z jakimi podpisany jest pakt. Natomiast stopień z jakim jesteśmy w stanie panować nad chakrą natury zależny jest od ilości natur chakry jaką posiadamy żeby rozpocząć trening trzeba mieć przynajmniej 500 chakry,oraz być na poziomie S.Jounina.
Stopień pierwszy:
Użytkownik posiada 1 naturę chakry. Mieszając swoją chakrę z chakrą natury jego ciało z ledwością zachowuje humanoidalne kształty, przypomina bowiem bardziej zwierzę z jakim shinobi podpisał pakt.
Stopień drugi:
Użytkownik posiada 2 natury chakry. Jego ciało aplikuje znaki charakterystyczne dla zwierzęcia z którym podpisany jest pakt krwi (np. pazury, żeby, sierść). Ciało pozostaje w nienaruszonym ludzkim kształcie.
Stopień trzeci:
Możliwy do osiągnięcia kiedy shinobi posiada 3 naturę chakry. Jego ciało nawet trochę nie ulega zmianom. Mimo to shinobi zyskuje nie tylko moment zaskoczenia ale i moc dużo większą niż w pozostałych dwóch przypadkach.
W przypadku każdego zwierza z którym można podpisać pakt, możliwości senjutsu są inne. Inne są także możliwe w tym trybie techniki.
Atrybuty dla różnych typów zwierząt: (oczywiście dla wyższych poziomów są one proporcjonalnie większe)
Żaby:
Zwiększone obrażenia od technik Katon
Zwiększona szybkość
Zwiększona siła
Lepsze działania technik Genjutsu.
Węże:
Zwiększona siła
Zwiększona wytrzymałość
Mniejszy koszt chakry technik Katon
Dowolna manipulacja wężami.
Ślimaki:
Zwiększona siła
Odczuwanie mniejszego bulu
Zwiększone obrażenia od technik Doton.
Regeneracja hp.
Psy:
Wyostrzone zmysły
Zwiększona szybkość
Zwiększona siła
Zwiększone obrażenia od technik Raiton.
Salamandry:
Zwiększona wytrzymałość
Zwiększone obrażenia od technik Katon
Regeneracja hp.
Zwiększone obrażenia od technik Doton.
Małpy:
Zwiększona szybkość
Zwiększona siła
Zwiększone obrażenia od technik Fuuton.
Zwiększona wytrzymałość
Niedźwiedzie:
Zwiększona siła
Zwiększona wytrzymałość
Zwiększone obrażenia od technik Suiton.
Wyostrzone zmysły
Nietoperze:
Zwiększona szybkość
Umiejętność latania
Lepsze działania technik Genjutsu.
Zwiększone obrażenia od technik Fuuton.
Ptaki:
Zwiększona szybkość
Zwiększona wytrzymałość
Zwiększone obrażenia od technik Fuuton.
Umiejętność latania
Osy:
Umiejętność latania
Zwiększona szybkość
Zwiększone obrażenia od technik Raiton.
Mniejsze odczuwanie bulu
Żółwie:
Zwiększona wytrzymałość
Zwiększona siła.
Zwiększone obrażenia od technik Suiton.
Regeneracja hp
Pantery:
Zwiększona siła.
Zwiększona szybkość.
Zwiększone obrażenia od technik Raiton.
Mniejszy koszt chakry technik Kinjutsu.
Ryby:
Zwiększona siła.
Zwiększone obrażenia od technik Suiton.
Regeneracja hp.
Lepsze działania technik Genjutsu.