Jako ,że bezklanowcy są nieco osłabieni, tym ,że nie należą do żadnego klanu i nie mają technik Kekkei Genkai, trzeba w jakiś drobny sposób to nadrobić i dać im niewielkie wsparcie. W tym celu powstały Umiejętności wrodzone, które mogą posiadać jedynie bezklanowcy i zamiast pola " Klan" wpisują "Talent"
Subayai jutsu – Szybkie Jutsu
Zamiłowanie do ninjutsu i genjutsu sprawiło, że twoje jutsu tworzą się szybciej – O co chodzi ? Już tłumaczę otóż gdy twój przeciwnik jak i ty zrobicie Housenka no Jutsu w tym samym momencie twoja ognista kula wyleci prędzej od niego. To właśnie jest szybkość jutsu. (+10 szybkości i kontroli chakry co rangę)
Souchou Genjutsu – Efekt 120% !
Twoje genjutsu jest ponad genjutsu wszystkich. Efekt działania iluzji jest silniejszy o 20% co powoduje dłuższy czas działania i większe odczucia ze strony przeciwnika. Jednakże twoje genjutsu zabierają Ci też nieco więcej chakry co bardziej Cię męczy.
Buji sensei – Mistrz Sztuk walki
Twoja umiejętność walki jest unikatowa jesteś NINJA OBRUS Li co powoduje że w starciu na pięści mało kto ma z tobą szanse, a Taijutsu wchodzi Ci szybciej do łba, gdyż skanujesz zwoje z Taijutsu niczym sharingan przeciwnika. (+15 do Taijutsu co rangę).
Yajuu – Dziki zwierzaczek
Masz w sobie taką wewnętrzną dzikość, która nie pozwala dawać za wygraną zawsze walczysz do końca i nawet jeżeli ktoś się podda nie okazujesz litości i łoisz go to utraty przytomności. (Wytrzymałość +10 co rangę.+10 Siły co rangę.)
Tore-ra- - Tropiciel
*wąch wąch* Te ślady są jeszcze świeże, idziemy tędy. Dziwnym trafem potrafisz zlokalizować wroga za pomocą jego śladów. Wiesz kiedy postawił ten krok i jak daleko jest. Dziwny z Ciebie typ. (+10 do wyczulenia zmysłów co rangę)
Sobou Kuchisaki – Twarda szczena
Będąc małym dużo się biłeś przez co jesteś przyzwyczajony do dostawania po twarzy. Takie hartowanie sprawiło, że nie jesteś już w grupie” jednostrzałowców”. (+15 wytrzymałości co rangę)
Kita – Północ !
To idziemy w tę stronę – ale czemu w tę ? Bo kurcze jestem mister kompas i zawsze wiem gdzie jest północ. Idąc z tobą każdy ma świadomość, że się nigdy nie zgubi, ty sam tez się nigdy gubisz. Dziwny taki nawyk masz iść na północ nawet nie sprawdzając tego. (+10 kontroli chakry co rangę)
Shenshin – Koncentracja
Posiadasz bardzo dobrą koncentracje, ciężko Cię rozproszyć, ale posiadasz także podzielną uwagę. Przez bardzo dobrą koncentracje lepiej przychodzi Ci uczenie się, a także wpajanie informacji ze zwojów, które pozwalają na szybszą naukę jutsu (+10 kontrola chakry co rangę.)
Kousei – Regeneracja
Twoje rany szybciej się goją niż u innych. Zadrapania znikają po kilkunastu minutach a po dwóch godzinach nie widać śladu po ranach ciętych. Powoduje iż masz większą żywotność od innych i nie musisz zgłaszać się do medyków po pomoc. (+10 do wytrzymałości co rangę.+10 do reakcji co rangę)
Seichuu Chakra – Kontrola Chakry
Potrafisz wspaniale kontrolować chakre co powoduje że nie zużywasz jej więcej niż trzeba przy prostych jutsu zdarza Ci się używać nawet mniej niż zwykle (+15 do kontroli chakry co rangę.)
Rakki-Jin – Farciarz
Zawsze wyjdziesz z tarapatów przez swoją niezdarność, głupote czy też spryt który w sumie nie idzie w parze z tymi dwoma. Ktoś Cię goni to rzucisz za siebie skórkę z banana, którego właśnie zjadłeś i kto by pomyślał że ten ktoś się na niej poślizgnie. Uderzysz o coś przewracając to a to Ci ratuje życie. Strasznie dziwne rzeczy ratują ci dupsko.
Sensei - MISZCZ !
Pod każdym względem, nieco szybciej przychodzi Ci uczenie się jutsu, a także twoje zmysły podczas walki się wyostrzają co powoduje że przy dobrej kombinacji jesteś niełatwym przeciwnikiem (All stat +10 co rangę.)
Kumo-jin – Spajderman
W dzieciństwie lubiłeś się w wspinaniu co za tym szło często spadałeś. Teraz wyszło Ci to na dobre ponieważ upadki zadają Ci mniejszy ból – to chyba przyzwyczajenie. (Upadki nie zadają Ci bólu, zawsze szybko się podnosisz, albo lądujesz na nogach. (+15 zręczności co rangę)
Binshou kakyaku – Zwinne nóżki
Miałeś wybór albo zostać tancerzem, albo zająć się łyżwiarstwem figurowym na szczęście nie wybrałeś nic i zacząłeś jarać się treningami shinobi przy czym sam nim zostałeś a twoje zwinne nóżki idealnie unikają ciosów przeciwników – Jesteś niczym profesjonalny bokser. (+10 zręczność co rangę)
Biggu Jutsu – POWER !
Siła rażenia twoich ninjutsu jest znacznie większa od pozostałych kule ognia są większe objętościowo, a strumienie wody są na tyle potężne by pogruchotać kości i niszczyć skały. Chociaż… wszystko też zależy od jutsu (+15 co rangę do ninjutsu.)
Gekido – Aura berserk era
Złość równa się siła. Im bardziej Cię coś denerwuje tym więcej chakry pobierasz z otoczenia i tym więcej się jej w tobie kumuluje. Prawdziwą złość w tobie potrafi wywołać coś tylko naprawdę okrutnego jak zranienie twojego najlepszego przyjaciela na tyle że jest na granicy śmierci na twoich oczach lub coś podobnego wtem budzi się w tobie coś czego nikt inny nie ma. Nadmiar chakry eksploduje żeby ów chakre w twoim ciele wyrównać, a z eksplozji powstaje na około Ciebie blado niebieska aura powodująca brak odczucia jakiegokolwiek bólu (czas trwania 3 tury po czym wracasz do stanu przed Berserkerem)
Metsuki Hebi – Oczy kobry !
Twoje oczy są wyjątkowe i pewnie każdy chętnie przeszczepił by je ze swoimi. Może to nie to samo co sharingan ale twoja celność jest niewiarygodna. Lecą na Ciebie kunai z obu stron a ty je odbijasz bez największego wysiłku i chwili niepewności (+15 szybkość i zręczność co rangę.)